2009. november 1., vasárnap

3.-ik nap

Elég szép idő volt, így a 3.-ik napra is biciklizést terveztünk be. Van egy útvonal, ami bevisz a Matula kunyhóhoz a Kis-Balatonon, szerettük volna megnézni, így elindultunk. Végig az Arany János utcán, majd le a Felszabadulás úton, és a Dózsa Gy. úton ki a faluból Zalavár felé. A Reptér után nem sokkal, a bal oldalon, megy egy MG út, amely bevisz a nemzeti parkhoz. Itt is kint van a belépni tilos tábla, de megpróbáltuk, próba szerencse alapon. Hála istennek nem találkoztunk senki ellenőrrel, így nyugodtan tekerhettünk. A sorompó után van egy kereszteződés, itt balra kell fordulni, ha erre megyünk jutunk el a Matula kunyhóhoz.Természetesen az élő világ itt is érintetlen, vad és bámulatos. Megálltunk a hídnál enni, és pihenni kicsit. Majd mentünk tovább a Fekete István emlék házhoz, ahol a Matula kunyhó is van,a Diás-szigeten. Szúnyogok voltak bőven, de vízparton ez van.A Diás-sziget inkább félsziget, fákkal övezett rész, ott van az emlék ház és a Matula-kunyhó. Jó pofa!Visszatértünk az útra, és nem fordultunk vissza, hanem mentünk tovább egyenessen. Sok csupasz fát láttunk, rajtuk sok fekete Káró katona üldögélt.
De sajnos nem tudtunk sokáig menni, mert egy patak óriásira duzzadt, pont az utat átvágta, és nem tudtunk átkelni rajta, így vissza fordultunk.

Jó nap volt ez a nap is! Este lementünk a Domino Pizzériába, és jót vacsoráztunk.